keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

LISÄÄ TUUNAUSTA!


Jiihaa! Näitä ikkunajuttuja nyt olen joskus nähnyt siellä sun täällä. Istuin sohvalla katsomassa Aavejahtia ja välillä kävin sekoittelemassa sienikastiketta ja riisiä. Tarrat olin ostanut ennen tyttären lakkiaisia ja yhtäkkiä tuli vaan kummallinen inspis että NYT tehdään uusi seinäkoriste! Tarraa piti etsiä puoli tuntia kun en muistanut yhtään mihin sen olin jemmannut. Löytyi. Paniikissa iltasella lähdin sitten hakemaan (Aavejahti-ohjelmassa siis kuunnellaan toisella puolella rajaa olevia ihmisiä ja kummituksia, juu kyllä siinä alkaa pelottamaan kun oikeen kovasti ajattelee ja kuvittelee, että joku hemmo tossa vieressä voi seisoa, vaikka itse sitä ei näe) niin siis olin menossa mummonmökin vintille hakemaan vanhaa ikkunalasia ja ajattelin että eihän siellä yläkerran ikkunassa ketään vanhaa kivaa mummoa vahtaa verhojen välissä kun kävelen vanhaa taloa kohti, eihän.... Reteesti sitten vaan vintille ja kun nyt olen niin innostunut pesemään ikkunoita niin eikun viemään ikkunalasia sisälle ja rätti käteen ja putsaamaan. Tarrat kiinni ja avot! No sen verran pitää varmaan tuunata vielä että voisi kaikkien yllätykseksi maalata kehykset valkoisemmaksi ja keksiä joku kiva ripustussysteemi että saa "taulun" seinään.....tuntuu että vain se maali puuttuu enää. Niin ja sienikastikkeestakin tuli oikein hyvää kun sai muhia aikas kauan.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti