tiistai 25. helmikuuta 2014

VOITTO!!

Töissä istuskelin ja tein töitä koneella ja sivusilmässä aina on sähköpostikin auki toisella näytöllä. Noh katoin että mitäs ihmettä sieltä Kinuskikissan sivuilta voi tulla postia ja AVOT!! Olin jo melkein unohtanut (joka päivä silmä kovana odottanut sähköpostia) että olin osallistunut ystävänpäivä-leivontakisaan ja siinä ilmoitettiin että olin äänestäjien suosikki ja voittanut 50e lahjakortin!! Ei huano. Mahtavaa!! Kiitos kaikille äänestäjille!



Eilen oli myös hieno päivä kun olin pitämässä vapaapäivää siskon kanssa Porissa. Kivaa oli käydä vähän pyörimässä huonekalukaupoissa, silleen varovasti kattelemassa pitkästä aikaa mitää kivaa siellä myydään. Hitokseen ko oli valikoimaa paljon ja hintaakin tavaroilla piisasi mutta sitten  löytyi se mitä olen hakenut ja kattelut pikkasen salaakin eli eteispenkki....no niitä tuli nyt sitten oikeen kaksi hommattua! Kahdessa eri muodossa! Vähän häirinnyt tossa muutaman kerran kun porukkaa kylässä ja ihmisillä on semmonen kiertävä katse että missäs penkki johon voi istua ja laittaa kengät jalkaan. Mutta nyt sitten semmonen on. Pappalta tuli vielä vinkki että katos tämmösille vanhoille pitää se kenkälusikkakin sitten kanssa olla :D
Itse olen niin tyytyväinen tuohon senkkiin kun voi pitää tosiaan penkkinä, pöytänä ja tavaroiden säilytyspaikkana. Muutenkin niin suppeat tilat niin pelkkää plussaa kun voi johonkin tavaroita "piilottaa".

Siskoakin tuli sitten autettua tietokoneen ja kännykän välisissä ongelmissa joten sekin saatiin kuntoon siltä osalta. Mummua ja pappaa piti tietenkin moikata ja samalla syödä vatsa täyteen kotosia herkkuja. Sitten vaan kotia kohti intopiukkana ja sisustussuunnitelmia miettiessä. Juu makuahan löytyy vaikka muille jakaa, ja isännälle tiedoksi että HALPALLA sai! heh!




2 kommenttia: